13.09.2010

Helgens fangst

Det har vært en innholdsrik helg med venninnelunsj, konfirmasjon og fotballkamp. Men jeg rakk også å saumfare to loppemarkeder, bruktmarkedet på Birkelunden og søndagsmarkedet på Blå. 
Her er høydepunktene i fangsten:

 
Gamle reklamer. Den over til venstre skal ihvertfall på soverommet, de to
nedenfor til henholdsvis badet og kjøkkenet

Noen gamle kart

En liten brun skinnveske. Noe sånt har jeg lett etter lenge!

Gamle rammer var egentlig det eneste jeg lette etter denne helga, har nemlig noen bilder liggende som trenger glass og ramme. Disse tre fikk jeg til gi-bort-pris på Lilleborg-loppiset :) Personen på det høyre bildet ser ut som en eldre utgave av barneskolelæreren min, Antonsen. Tror det skal få lov til å bli erstattet... Jeg digger derimot det til venste! Og når jeg i tillegg tok med bildet nedenfor, kom jeg ikke så veldig langt på vei mot å ha rammer til alle bildene. To skritt frem og ett tilbake...
Tøff dame!


English: Here's what I found at the weekend's fleemarkets and other markets. Some old adds (the top left for my bedroom, the two smaller ones for the bathroom and the kitchen), some old maps, a used lether purse (I've wanted something like this for a long time!) and some old frames and photographs. The guy in the right frame looks like my elementary school teacher...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar