10.09.2010

Relativt fantastisk

To relativt fantastiske ting skjedde i går!

For det første - jeg fikk billetter til Radioresepsjonen på TV. Gleder meg! Savner å ha Tjøstheim, Sagen og Sagen på øret til og fra jobb (jeg podcastet sendingene, kunne jo aldri høre på radio kl.10-12). Hendte jeg fikk noen rare blikk når jeg satt og lo for meg selv blant morgentrøtte tryner på 20-bussen :) Er litt spent på om de klarer å overføre suksessoppskriften fra radio til tv, men har trua.


Så nr. to - da jeg kom hjem fra jobb, lå Rom123 i postkassa. Smil! Det er vanligvis en ensom metallboks som møter meg når jeg titter inn (og Utdanningsnytt får heller ikke akkurat jubelen til å stå i taket). Bladde kjapt igjennom bladet og skvatt da jeg kom til s.89. Der var badet mitt! Skap-forvandlingen jeg fortalte om her var et av lesertipsene :) De hadde selvfølgelig trykkleif i navnet mitt, men det er jo mer regelen enn unntaket når man har et navn ingen har hørt før... Et lite lesertips er ikke akkurat på høyden med de mange bloggerne som kan vise til hjemme hos-reportasjer, men jeg er litt kry allikevel. Tror det er første gang jeg har noe på trykk (med unntak av et moderne eventyr på rim - Princess Sleeping Beauty and the prince who didn't fulfill his duty - i Arcata High School "Literature-and-Art-or-something"...), og det er gøy! 


Skal forresten se om jeg kan grave fram det eventyret til dere...


English: Two relatively fantastic things happened to me yesterday. First of all - I got tickets to a TV-show. My all-time favorite program on the radio - the Radio Reception - is off air and going to TV in the fall instead. There are only a few shows, and I got tickets! I'm not quite sure what they'll be like on TV, but I'm hoping they're as funny as on the radio. I used to listen to them on my way to work, and other people on the bus would throw strange glances at me when I was sitting there by myself laughing... 
Secondly, the interior magazine Rom123 had a tip sent in by me in the newest edition - from how I redecorated my bathroom cabinet. I have to admit I'm a little proud... I have never been "published" before - except a modern fairy tale in the Arcata HS "literature-and-art-
or-something"-brochure...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar