28.11.2010

Farvel 20-årene!

Om noen dager bikker denne frøkna 30, og i helgen ble det holdt avskjedsfest for 20-årene.
Et kaldt og nakent industrilokale ble varmt og festkledt med en salig blanding av gamle
møbler, ballonger (da blir det automatisk bursdag!), lyslenker og sølvjulepynt fra Ikea. 
Veldig koselig og gøy å feste med gode venner og kolleger :)


Jeg innrømmer det glatt - jeg elsker gaver! Jeg fryder meg over å planlegge, 
kjøpe/lage, pakke inn og gi bort gaver. Og jeg syns det er stor stas å få gaver selv også :) 
I går ble jeg helt satt ut av drømmegavebordet! Nærmere detaljer kommer senere.

Her fryder jeg meg som en unge med gavene (nei, jeg ble ikke mest begeistret for papiret...)


********

English: This weekend I said goodbye to the 20s!

1 kommentar:

  1. Aaah. Dette saa veldig koselig ut. Jeg skal prove aa faa med meg 40-aarsdagenn din!

    SvarSlett