30.12.2010

525 600

Ett år - 365 dager - 525 600 minutter.
Prøver å tenke tilbake - hvordan var egentlig 2010?


Vinteren var... uviss er ordet jeg lander på. Mye tanker i hodet, om saker jeg ikke kunne påvirke (bortkastet) og saker jeg måtte finne ut hva jeg egentlig tenkte og mente om. Hva ville skje? Kunne jeg gjøre noe for å dreie ting i den retningen jeg ville?


Mars kom med en skikkelig opptur. Et tonn forsvant fra skuldrene mine. Jeg følte jeg fløy bortover fortauene i vårsolen. Så kom en skikkelig nedtur. Ikke helt uventet - bare ikke ventet akkurat da.


Det var en blå vår.


Så, en morgen tidlig i juni, våknet jeg og kjente at livet var fint igjen. Sånn helt uten videre. Deilig! 


Årets siste halvdel ble det motsatte av den første :)





525 600 minutter. 
Det er mange måter å måle et år på.


In daylights (365, alle opplevd)
In sunsets (365, for få beundret)
In midnights (365, flertallet i våken tilstand)
In cups of coffee (omtrent 200, kvalifisert gjetning)
In inches (0, fortsatt like lav)

In miles (5000, ukvalifisert gjetning)
In laughter (ja!)
In strife (0)


In truths that she learned (et par)
Or in times that he cried (en liten håndfull, unnagjort i starten)
In bridges he burned (1)
Or the way that she died (ikke i nærheten)



In dipers (kanskje 15, ingen egne)
Report cards (3 mottatt, 26 delt ut) 
In spoke wheels (alle inntakt, eller snakker vi overført betydning?)
In speeding tickets (0)
In contracts (1)
Dollars (62 000)
In funerals (1)
In births (2)


How about love? 


Let's remember a year in the life of friends!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar