18.12.2010

Er det noen snille barn her?


Jeg har jobbet flere adventer i bokhandel, og er dermed blitt en ræser på å pakke inn gaver. 
Firkantede vel og merke. Det naturlige hadde kanskje vært å bli ekstremt lei av gavepapir 
og bånd etter hundrevis av innpakkinger, men jeg syns stadig det er gøy. Og det er mye 
mer stas å gi bort gaver som er fine også før de pakkes opp. 

Årets innpakking: hvitt papir fra Granit, sort garn og til/fra-lapper laget med min nye Dymo-maskin.

PS: Bruker du hvitt innpakkingspapir, beregn 2-3 ganger så mye papir som vanlig 
dersom du vil at innholdet i pakken skal være hemmelig helt til papiret fjernes.
PPS: "tante Sine" - jeg høres ut som er jeg minst 80 ;)

*******
English: Christmas gift-wrapping. White paper, yarn and Dymo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar