22.01.2011

Blanke ruter

Noen ganger skal det ikke så mye til å gå fra det kjipe til det fine. En standard korktavle jeg hadde i mine ungdomsår har fått et par strøk hvitmaling. Drømmer om å fylle den med fine bilder og gode minner. Foreløbig har et utvalg bursdags- og julekort fått æren av å åpne ballet. Og en kalender.
I fjor hadde jeg en poster-size årskalender fra Granit på denne veggen. Men siden jeg har en tendens til å oftere skrive opp ting jeg har gjort enn det jeg skal gjøre, fant jeg ut at jeg kunne klare meg med en mindre utgave.
Så jeg laget en selv.
Bildene har jeg funnet på dette internettet. Stjælt. Fyfy...?


Lurer på hva som komme til å fylle de blanke rutene...










I've painted a note board and made a calender. I have a tendency to rather fill the calender with what I have done than what I will do. Wonder what it'll say in a year's time...

2 kommentarer:

  1. Nydelig kalender!! Jeg er imponert. Si ifra om du vil dele;) Jeg trenger å pynte opp kontoret..! Veldig lurt å male korktavle også - de blir litt finere da:)

    SvarSlett
  2. Takk! Jeg deler gjerne, særlig med folk som legger igjen hyggelige kommentarer ;)

    SvarSlett