01.01.2011

Jeg har det på følelsen...

2011

Årets forsetter:

- reise til et nytt sted. Bør vel egentlig si to nye steder, siden billetter til Dublin allerede er bestilt. Andre reisemål det har vært snakket om er Paris, Berlin og Nepal (!)
- jeg blir alltid glad når jeg finner et kort eller brev i postkassa. I år skal jeg sende snailmail minst en gang i måneden - til venner rundt omkring i verden, til gamle venner i Norge som jeg ikke ser så ofte, til bursdagsbarn istedenfor en sms
- videreføre fjorårets forsett om å teste nye spisesteder. La oss si 10.
- lese eller se 5 klassikere. Klassiker defineres som leses/ses.
- invitere noen  middag en gang i måneden. Januar er allerede i boks.



New Year's resolutions: travel to a new place, send snailmail once a month, test 10 new restaurants, read/see 5 classics ("must read/see"s), invite friends for dinner once a month

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar