27.05.2011

Før/etter: Eksamen

Nok et lite prosjekt ser dagens lys her på bloggen, denne gangen fotorelatert. Jeg har tenkt å ta før/etter-bilder - ikke av typen "se så fint det ble etter at vi pusset opp" eller "se så fin jeg ble etter at jeg ble pusset opp", men av ulike hendelser, situasjoner eller tema. Det viktigste er ikke det fototekniske  (selv om det hadde vært gøy å bli flinkere på den fronten), men derimot at bildene skal formidle følelser, stemning eller en historie av hva som har skjedd. Jeg håper du vil ta deg et øyeblikk når du ser bildene og prøve å forestille deg hvordan det var å være der - enten i de to øyeblikkene bildene ble tatt, eller mellom dem...
  
Første ut i serien: 
  
Før/etter: Eksamen
Jeg har et par andre tema i tankene, men det kan av nødvendige årsaker ta litt tid før de blir realisert... 

Og - det hadde vært veldig gøy hvis dere ville utfordre meg med tema! Come on, godtfolk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar