05.11.2011

: ventevegg

Helt siden jeg vasket taket i vår har jeg visst at det må males. I høstferien bestemte jeg meg endelig for å gjøre det, og tenkte at når jeg først var i gang, kunne jeg like godt ta veggene også. Så tenkte jeg litt mer og fant ut at det egentlig var et litt større prosjekt enn jeg var klar for akkurat de dagene. Og endte opp med å bare male veggene. Konstaterte at hvitt og hvitt ikke er det samme. Nå syns det enda bedre at taket definitivt ikke er hvitt lenger. Godt det er mørkt i noen måneder til.

En av ulempene med å impuls-pusse opp, er at ting ikke nødvendigvis går så smooth som man hadde tenkt seg. F.eks er det seks uker leveringstid på String-hylla jeg skal erstatte Lack-hylla som hang igjen over sofaen etter forrige eier med. Strek i regninga. 

Tomt med naken vegg. Midlertidig ventevegg med "usynlig" washi-teip forkorter ventetiden.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar