09.04.2011

Årets første loppis

Det er tydeligvis den store loppishelgen i Oslo, og jeg hadde peilet meg ut tre loppemarkeder i formiddag. Men da vekkerklokka ringte og ringte, var jeg ikke like ivrig... Dermed var det bare Sagene skole som fikk et besøk av meg i dag. Uten helt å vite hva jeg så etter og med en følelse av at jeg burde kjøpe noe (det er mulig A-magasinets artikkel om at jo, ekte lykke kan kjøpes surret i bakhodet) endte jeg opp med dette:
Tallerken i Turi-design, søt glasskål klar for påskegodt, to stygg-fine hunder i bånd, et lite bilde fra Praha til "drømmeboardet" mitt, et par bøker jeg uansett hadde tenkt å lese og en ganske så kul veske. Ikke verst for en forholdsvis fersk loppisjeger ute av trening! 
  
Etterpå ble det deilig kaffe og venninneprat i sola på Løkka - sammen med omtrent halve Oslos befolkning :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar